![Kuća Panonskog mora](https://img.24sata.hr/W0F7rd5iQNj9jw5e1yv0yKoh_YI=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-kuca-panonskog-mora-borna-subota4.jpg)
Kuća Panonskog mora | Foto: Borna Subota
Ovdje se itekako ima što doživjeti, vidjeti i okusiti. Vrhunska vina u tri vinogorja, u svijetu poznate graševine, Kutjevački podrum iz 1232. - najstariji u ovom dijelu Europe i više od 30 vinarija u čitavoj županiji atraktivna su priča za ljubitelje vina.Pleternica s Trgom bećarca i modernim Interpretacijskim centrom Terra Panonica, Požega s prekrasnim baroknim središtem, Lipik s Državnom ergelom lipicanaca i poznatim Toplicama, Pakrac s kompleksom kurije Janković, Velika s Kućom Panonskog mora, eko kampom, adrenalinskim parkom i aqua parkom, smještaj na turističkim gospodarstvima ili u modernim vilama na padinama Papuka… - ovaj dio Hrvatske idealan je za razigrani obiteljski vikend, romantični bijeg u dvoje ili avanturističku turu za ljubitelje adrenalina.
![Aquapark Shhhuma](https://img.24sata.hr/d_nenSZpQG6_fFXlLLkA7AMEWuw=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-aquapark-shhhuma-borna-subota7.jpg)
Aquapark Shhhuma | Foto: Borna Subota
![Adrenalinski park Duboka](https://img.24sata.hr/43e8zRwS2bg9dxxzO8leLzxWmfc=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-adrenalinski-park-duboka-borna-subota3.jpg)
Adrenalinski park Duboka | Foto: Borna Subota
![Terra Panonica](https://img.24sata.hr/-Zndrr9Zk5TKIQKvtV97Gzzgj-A=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-terra-panonica-borna-subota3.jpg)
Terra Panonica | Foto: Borna Subota
Dio ovih ljepota može se vidjeti u novom atraktivnom promotivnom filmu Doživi Zlatnu Slavoniju koji će se prikazivati i na najpoznatijim festivalima turističkog filma.
„Okupili smo odličan tim koji je na najbolji način prenio naše ključne poruke. Cilj nam je nastaviti s interaktivnim i multimedijalnim kampanjama koje privlače i mlade moderne putnike željne novih doživljaja. Imamo prekrasnu toplu priču i jedva smo je čekali ispričati na novi i moderan način. Pozivamo vas da se upustite u otkrivanje Zlatne Slavnije, nećete požaliti“, poručuje Maja Jakobović, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.
![Direktorica Maja Jakobović](https://img.24sata.hr/fv9J1gI7x1dSgZHNpcaVtKvNbBg=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-direktorica-maja-jakobovic-borna-subota4.jpg)
Direktorica Maja Jakobović | Foto: Borna Subota
Novi vizualni identitet potpisuje tvrtka Digitalne kulturne transformacije, a autor promotivnog filma kreativan je tim Balduči filma.
![Novi logotip TZ PSŽ](https://img.24sata.hr/jRi9W3ejyWF287kBpoOOqIXD0sE=/622x0/smart/media/images/2021-39/zs-hr-5-lpgotip-tz-psz.png)
Novi logotip TZ PSŽ | Foto: TZ Požeško-slavonske županije
Požeško-slavonska županija mala je kontinentalna destinacija s iznimno značajnim pomacima. Prošle godine, sigurno najteže u turističkom sektoru, brzo su se prilagodili novonastalim uvjetima i pametnom marketinškom kampanjom naglasili atraktivan prirodni potencijal, kampove kao preporučenu vrstu odmora i aktivnosti na otvorenom.
![Piknik](https://img.24sata.hr/gQSk_vny6Uxrs3PdHYfl64fzuGw=/622x0/smart/media/images/2021-39/tz-psz-piknik-borna-subota2.jpg)
Piknik | Foto: Borna Subota
„Početkom ove godine kreirali smo novi moderni koncept iz kojeg su logično proizašli novi logotip, ključne poruke, film i slogan Zlatna Slavonija. Slijedom tih aktivnosti jedina smo županija u Slavoniji koja u prvih osam mjeseci ima sve turističke pokazatelje bolje nego uzlazne 2018., godine koja je prethodila rekordnoj turističkoj 2019.“, ističe Maja Jakobović.